🎆 Mini Thrift Haul (Picture Heavy) 🎆



hi guys recently i went thrifting for the first time i saw on imjennim on youtube of great things you  can  find  at the thrift store.Well I found some nice things about 2 the rest were either too big or extremely large. Also their wasn't a changing room so I got the clothes i knew that would fit me. Would I go thrifting again? ehh. . .  maybe in the next 30 years lol


 
hola chicos Recientemente fui thrifting por primera vez que vi en imjennim en youtube de las grandes cosas que se pueden encontrar en la tienda de segunda mano.
Bueno he encontrado algunas cosas buenas sobre 2 el resto eran demasiado grandes o extremadamente grande.Además no era un vestuario así que me dieron la ropa yo sabía que me encajaría. Lo que ir thrifting de nuevo?

ehh. . . tal vez en los próximos 30 años lol






Outfit Info

 Top: Thrift
Skirt: Happymonday





Outfit Info

Top: Thrift
Skirt: Thrift














No hay comentarios

Comment please? :3