Candy Run 糖果运行



糖果运行

嗨!大家好,我去了商店,发现糖果。tokki暑い 我发现有很多的糖果!tokki暑い

有很多的糖果,我喜欢草莓糖果最大。tokki暑い

糖果是这样的好,美味可口。我爱草莓糖果最!きらきら

calpico果汁是我最喜欢的草莓。ribon

很快见到您商店。ハート

Hi guys went to pick up some candy because my sweet tooth needed it. All these candies are what I enjoyed in my childhood lol. From hichew to the bubblegum I enjoyed it. Now time for me to get some rest.




No hay comentarios

Comment please? :3